onsdag 3. februar 2010

En venninne ble 40 år

Min gode venninne, Rikke rundet 40 år her om dagen. Laget et vintage-kort til henne, med innslag av litt rosa (som ikke er så lett å se!) Hun skulle liksom ikke feire dagen, men ble hentet i hjemme av sine kollegaer til en bedre middag og fikk også overraskelsesbesøk av oss, venninnene. Norske flagg, ballonger, champagne, kort og selvsagt gave.

Jeg har brukt ett ark fra Maja Design og de er så nydelige. Inni kortet kunne jeg derfor ikke stasje for mye, for jeg syns arket i seg selv er så flott.


1 kommentar:

Eline sa...

Hei igjen. Kempefint kort. Jeg liker også godt papiret til Maja-Design. Sarte og fine i fargene.
Mottaker ble nok glad for dette kortet. Enig med deg i at det ikke krever mye stæsj når arket er så fint. Godt jobba =)
Vi ses en dag