onsdag 4. november 2009

52 Bretteteknikk utfordring fra Kreativ Hobby

Min lille niese har fødselsdag og jeg har benyttet anledningen til å lage et kort og samtidig delta i Kreativ Hobby sin bretteteknikk-utfordring. Jeg har laget et konvoluttkort. Foran på kortet har jeg benyttet ark fra Basicgrey - lemonade, 2 stempler fra Kreativ Hobby og andre stempler med bokstaver som jeg ikke vet hvor kommer fra. Inni kortet har jeg fulgt opp med det ene arket og benyttet andre stempler fra Kreativ hobby. Har også der benyttet et stempel som jeg ikke vet hvor kommer fra. Gratulasjonen er skrevet på ark som er stanset ut med Quick Cuts sine dies. Jeg har benyttet magnet for å holde kortet "på plass" når det er sammenbrettet. Da gjenstår det bare å se om 2-åringen syns at dette er stas.... Morsomt å være med på utfordring selv om jeg ikke ble valgt ut til julekortutfordringen.


3 kommentarer:

Cathrin sa...

Flott kort, er morsomt å få bursdagskort som ikke kan kjøpes i butikken og som ingen andre har maken til. :o)
Fikk for en tid tilbake malen til et slikt konvoluttkort av en venninne, men har ikke fått laget det ennå. Synes disse konvoluttkortene er så søte, så tror jeg skal lete det fram og lage et slikt nå. Takk for inspirasjon. :o)

Eline sa...

Hei. Så fin kort da =) Veldig søtt med den trolljenta. Fine farger også. Takk for koslig tilbakemelding i bloggen min da =)
Ses vi hos Laila 11??
klem

Anne H. sa...

Så flott dette kortet er!
Stilig bretting og nydelige farger!
Anne -:)