lørdag 21. november 2009

38 Utfordring - Julekort med pasteller

Klarer ikke å la være å bli utfordret til å være med i Kreativ Hobby sine juleutfordringer. Julekort i pasteller trodde jeg nok ikke at jeg ville komme til å lage - ihvertfall ikke i rosa. Men slik ble det altså ikke - måtte til og med lage to stykker.

For å lage det første kortet tok jeg utgangspunkt i et glansbilde jeg har hatt liggende i lang tid. Brukte i tillegg et resteark i brunt og rosa og 2 stempler fra Kreativ Hobby sitt rikelige utvalg. Notene har jeg fått veldig sansen for og det flotte GOD JUL-stempelet er bare helt nydelig.

Som bidrag nr 2 i denne utfordringen tok jeg utgangspunkt i stempelet med syngende nisser. De har fått litt annen farge på kjolene enn jeg vanligvis maler dem i. Har benyttet Distress til å male med. Hadde også et rutete resteark i de samme pastell-tonen og da var jeg igrunn i gang. Har til sammen benyttet 4 av Kreativ Hobby sine stempler på utsiden av kortet og ett inni. Håper jeg blir den heldige vinner i denne utfordringen!!!

2 kommentarer:

Eline sa...

Hei på deg.
Flotte kort da =). Du er produktiv om dagen må jeg si =).
Ha en fin uke. vi snakkes.
klem

Therese sa...

Flotte kort!