mandag 31. august 2009

Jeg har i et snaut år fulgt noen kortblogger. Det har vært morsomt og det er mye inspirasjon å finne da det er mange utrolig kreative damer der ute. I Dagbladet leste jeg i går om noen interiørblogger og måtte bare inn og kikke. Hva legger man ut? Hvor stilig må man ha det for å dele av eget interiør. Vel, det jeg fant var igrunn veldig ok. Kanskje det er noe jeg også kan gjøre, men det må altså kombineres med kortene mine. Så da er jeg vel igang og deler litt av hjemmet vårt, samtidig som jeg håper dette skal gi meg inspirasjon til å pusse opp de delene av hjemmet som jeg ikke er like begeistret for......
Kjøpte en bukett flotte lilla gladioler da jeg handlet på lørdag.

1 kommentar:

Eline sa...

Hei på deg:
Så spennende. Gleder meg til å følge denne retningen. Kanskje jeg kan få litt inspirasjon til å endre på alt det jeg ikke er fornøyd med hjemme jeg også =)
Stå på.

Ha en fin dag

klem
Else